Robijn. Want wat mooi is, moet mooi blijven.

Over Robijn

Wat mooi is moet mooi blijven. Dat is al jaren ons motto. Robijn helpt je graag je kleding en stoffen zo lang mogelijk mooi te houden. Neem een kijkje in de geschiedenis van Robijn!

Over Robijn

Over Robijn

  • 2017

    Winston en Renate

  • 2016

    Frans Bauer verklaart liefde aan geur

    Frans Bauer speelt samen met zijn familie de hoofdrol in de nieuwe ‘Robijn doet de was bij…’-commercial. De Brabantse volkszanger wil er altijd op en top verzorgd uitzien, maar ook lekker ruiken. Zijn vrouw Mariska zorgt ervoor dat niet alleen de kleding van Frans, maar ook de kleding van de band na een concert weer schoon is en fris ruikt.

  • 2014

    Introductie Robijn met milde Zwitsal geur

    Chantal Janzen figureert in de nieuwe ‘Robijn doet de was bij…’ commercial ter introductie van Robijn met milde Zwitsal geur. Als (stief)moeder van vier kinderen heeft Chantal er naast haar rol als musicalster, presentatrice en actrice een fulltime baan bij. Waar zij in haar werk staat te schitteren voor het grote publiek, is Chantal thuis verantwoordelijk voor de grote bergen was van het gezin. De milde geur van Zwitsal is erg geliefd in huize Janzen en roept veel vertrouwde herinneringen op.

  • 2013

    Introductie Robijn Krachtig Schoon

    Robijn doet dit keer de was bij Bram Moszkowicz. In deze commercial wordt Robijn Krachtig Schoon geïntroduceerd, het wasmiddel met vlekverwijderaar in 1! Na het wassen verdwijnt het vlekje op het overhemd van Bram Moskowicz als sneeuw voor de zon!

  • 2012

    Introductie Robijn Capsules

    Al sinds 2004 doet Robijn de was bij een waslijst aan BN'ers waaronder Gordon, Jules Deelder en Wendy van Dijk.

    Deze keer doet Robijn de was bij Jörgen Raymann en tante Es. Want zij "houden wel van een kleurtje". Dit is meteen ook de geboorte van Robijns nieuwste wasproduct: de Robijn capsule.

  • 2011

    Gouden Effie

    Robijn wint een 'Een Gouden Effie! Robijn ontving er deze prijs in de categorie merkcampagnes voor ‘Wat mooi is moet mooi blijven’. De jury, onder voorzitterschap van voormalig staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk, noemde de campagne ‘een echte merkcase voor in de schoolboeken’.

    De Effie is een prestigieuze, van oorsprong Amerikaanse, reclameprijs en wordt wereldwijd in meer dan 30 landen uitgereikt; in Nederland sinds 1984.

  • 2009

    Introductie Black Velvet Klein & Krachtig

    Introductie Black Velvet Klein & Krachtig.

  • 2008

    Introductie Robijn Klein & Krachtig

    Met de introductie van Robijn Klein & Krachtig. Groots in kleur. Groots in wit. Groots in gemak. Groots in resultaat! In 2008 kwam Robijn Klein & Krachtig op de markt. Dit ging gepaard met de commercial Robijn doet de was bij Sonja Bakker.

  • 2007

    Robijn doet de was bij Hans Klok.

    Na de Introductie van Robijn stralend wit, werd in dit jaar Robijn Black Velvet geïntroduceerd waardoor je zwarte en donkere was langer mooi blijft!

  • 2006

    Introductie van Robijn ''Stralend Wit''

    Met introductie van Robijn ''Stralend Wit''. Robijn Stralend Wit vloeibaar wasmiddel zorgt er niet alleen voor dat je was fris en schoon word, maar houdt je was ook Stralend Wit, was na was! ''Want wat Wit is moet mooi Wit blijven''.

  • 2004

    Robijn Color

    Na de introductie van Robijn fijnwas in 2004 introduceert Robijn ook Robijn Color voor de 'gewone' gekleurde was!

  • 1980

    De introductie van Robijntje.

    “Met mij wordt alles nu nog zachter”. Robijntje maakt al sinds begin jaren ’80 de was zachter dan zacht. Even terug in de tijd. Ken je deze commercial nog?

  • 1977

    Introductie van Robijn Fijnwas

    Na de Introductie van Robijn Wasverzachter in 1970, introduceerde Robijn in dit jaar Robijn Fijnwas, waarin alle elementen van de oorspronkelijke wasverzachter werden geïntegreerd.